E-poe Chevron (edaspidi Chevron) omanik on Osaühing Chevron Pluss (registrikood 12741019), asukohaga Kiisa 8-10, Tallinn.
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1 Müügitingimused kehtivad Chevron kaupade ostmisel.
1.2 Kaupade ostmisel kinnitab ostja, et ta on lugenud müügitingimusi ning nõustub nendega.
1.3 E-poes Chevron müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
1.4 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.5 Teave kauba kohta on esitatud Chevron e-poes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine Maksekeskuse kaudu
2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
2.2 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
2.3 Tasuda saab eurodes Eesti pangalinkide: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay kaudu.
2.4 Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.5 Makseid vahendab Maksekeskus AS.
2.6 Tasumine toimub väljaspool e-poodi, turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas.
2.7 Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
2.8 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe Chevron arvelduskontole.
2.9 E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Täpsemad andmed isikuandmete töötlemise kohta „Isikuandmete töötlemine ja privaatsuspoliitika“.
3. Kohaletoimetamine
3.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
3.2 Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella Smartpost, Omniva, DPD.
3.3 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.4 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
3.5 Müüja ei vastuta tarnete hilinemise eest, mis on tingitud tarnijast sõltuvatel põhjustel.
3.6 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
3.7 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. Taganemisõigus
4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3 Taganemisõigus ei kohaldu küünehooldustoodetele, mis on avatud ja/või mis on kasutatud, kuna tegemist on kosmeetika tarvetega ning nendele laienevad eraldi hügieeni- ja kasutusnõuded, mis edastatakse müüja poolt iga toote kohta eraldi.
4.4 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
4.5 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel Chevron õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.6 Avatud ja/või kahjustatud pakendiga kaup ei kuulu tagastamisele.
4.7 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: siia link taganemisavaldusele ning saata see e-posti aadressile info@chevron.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.8 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
4.9 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.10 Chevron tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.11 Chevron võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.12 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Chevroni pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Chevron tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.13 Chevronil on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5. Pretensiooni esitamise õigus
5.1 Chevron vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
5.2 Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Chevroni kohustus.
5.3 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@chevron.ee
5.4 Chevron ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
5.5 Kui Chevronist ostetud kaubal on puudused, mille eest Chevron vastutab, parandab või asendab Chevron puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Chevron ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.6 Chevron vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
5.7 Kliendil on võimalik pöörduda tarbijakaitse ja tehnilise järelevalveameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kelle pädevuses on lahendada lepingust tulenevaid vaidlusi kui vaidlusaluse kauba maksumus on üle 20€ (kaebuse läbivaatamine komisjonis tasuta).
5.8 Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalveameti poole saab pöörduda peale seda, kui on esitatud kaebus Chevronile ning Chevroni poolt pakutav lahendus ei rahulda klienti.
6. Vaidluste lahendamine
6.1 Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@chevron.ee
6.2 Kui ostja ja e-pood Chevron ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
6.3 Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
6.4 Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
6.5 Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
6.6 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.